1. Modül Soruları 7


Görüntü Özellikleri İle İlgili Sorular


1.    MS Windows programında menü ve pencerelerin renk ve yazı büyüklükleri aşağıdaki seçeneklerden hangisi kullanılarak değiştirilir?

a) Denetim Masası/Fare                                            b) Denetim Masası/Görüntü     

c) Denetim Masası/Ayarlar                                        d) Denetim Masası/Bölgesel Ayarlar

2.    MS windows programında ekran çözünürlüğü ve Renk sayısı aşağıdaki seçeneklerden hangisi kullanılarak değiştirilir?

a) Denetim Masası/Fare                                            c) Denetim Masası/Ayarlar        

b) Denetim Masası/Görüntü                                      d) Denetim Masası/Bölgesel Ayarlar

3.    Aşağıdakilerden hangisi ile ekran çözünürlüğü değiştirilebilir?

a) Görüntü>Masaüstü                                              b) Görüntü>Görünüm

c) Görüntü>Temalar                                                d) Görüntü>Ayarlar

4.    MS Windows programında Masaüstünün rengini aşağıdaki seçeneklerden hangisini kullanarak değiştirebilirsiniz?

a) Denetim Masası/Yazıtipi                                        b) Denetim Masası/Görünüm

c) Denetim Masası/Sistem                                        d) Denetim Masası/Klavye

5.    Windows’ta BilgisayarımBelgelerim   gibi simgeler nereden gizlenip gösterilebilir?

a) Başlat–Programlar–Donatılar                                b) Görüntü Özellikleri – Masaüstü - Masaüstünü Özelleştir.
c) Bilgisayarım -  Denetim Masası – Masaüstü       d) Bilgisayarım – Denetim Masası – Kullanıcı Hesapları .

6.     Bilgisayarımızda ekran koruyucu ayarı aşağıdakilerden hangisi ile yapılır?

a) Denetim Masası – Görüntü                                                                            
b) Başlat –Bul – Görüntü
c)  Denetim Masası – Ayarlar                                         d) Başlat – Çalıştır

7.    Masaüstü ile ilgili özellikleri değiştirmek için aşağıdaki Denetim Masası özelliklerinden hangisi kullanılır?

a) Denetim Masası/Görüntü                                      b) Denetim Masası/Görev Çubuğu

c) Denetim Masası/Bölge ve Dil Seçenekleri               d) Denetim Masası/Ağ Bağlantıları

8.    Masaüstünde Bilgisayarım simgesi bulunmuyorsa aşağıdaki yollardan hangisi kullanılarak simge masaüstüne getirilebilir?(Kısa yol olarak değil)

a) Denetim Masası/Görüntü/Masaüstü/Masaüstünü Özelleştir/Bilgisayarım işaretlenerek

b) Masaüstü/Sağ Tıkla/Özellikler/Görünüm

c) Denetim Masası/Görüntü/Ayarlar

d) Denetim Masası/Görüntü/Masaüstü/Göz at

9.    Aşağıdaki Görüntü Özellikleri seçeneklerinden hangisi masaüstü zemininin değişik resim veya desenlerle görüntülenmesini sağlar?

a) Arka Plan                       b) Ekran Koruyucu            c) Görünüm                      d) Efektler

10.  Aşağıdaki Görüntü özellikleri seçeneklerinden hangisi farklı ekran çözünürlüklerinin seçilmesini sağlar?

a) Görünüm                      b) Ekran koruyucu            c) Masaüstü                     d) Ayarlar

11.  Arka Planı  değiştirmek için aşağıdakilerden hangisi kullanılmalıdır?

a) Masaüstü-Sağ tuş-Özellikler-Masaüstü-Arkaplan    b) Başlat-Ayarlar-Denetim Masası-Artalan

c) Bilgisayarım-Ayarlar-Görüntü-Artalan                    d) Başlat-Ayarlar-Görüntü-Artalan

12.  Windows Xp temasında çalışmakta olan bir bilgisayarın temasının Windows Klasik  yapılması nereden gerçekleşebilir?

a) Masaüstü - Sağ tuş - Yenile.                                 b) Masaüstü - Sağ tuş – Temalar
c) Masaüstü - Sağ tuş – Özellikler – Temalar              d) Masaüstü - Sağ tuş – Özellikler- Görünüm

13.  Windows’un klasik Menü stilinde kullanılması nereden sağlanabilir?

a) Bilgisayarım – Denetim Masası                          b) Masaüstü – Sağ tuş – Özellikler
c) Görev Çubuğu – Sağ tuş – Görev Çubuğu  d) Görev Çubuğu – Sağ tuş – Özellikler - Başlat Menüsü

14.  Ekran Koruyucu hangi seçenek ile ayarlanır?

a) Denetim Masası – Görüntü                                   b) Başlat – Bul – Görüntü

c) Denetim Masası – Ayarlar                                     d) Başlat – Çalıştır

 

 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Windows 7 mi Windows 8 mi Yokda Windows 10 mu?

İnternet Kullanımı Sorular 1

Html Etiketleri 1