1. Modül Soruları 8

Denetim Masası İle İlgili Sorular


1.    Denetim masasına geçmek için sırasıyla hangi komutlar tıklanır?

a) Başlat- Programlar- Denetim Masası                     b) Başlat- Donatılar- Denetim Masasıc) Başlat- Ayarlar- Denetim Masası                           d) Başlat- Ayarlar- Sistem - Denetim Masası

2.    Windows'te görme veya işitme engelli insanların bilgisayarı kullanabilmesi için gerekli ayarlar Denetim Masasından hangi seçenek kullanılarak yapılır?

a) Erişilebilirlik  seçenekleri           b) Görüntü        c) Klavye                         d) Sistem

3.    Uygulamalarında kullanılan Para Birimi simgesi Windows’da nereden değiştirilir?

a) Başlat/Ayarlar/Denetim Masası /Bölgesel Ayarlar  b) Başlat/Ayarlar/Denetim Masası/Sistem

c) Başlat/Ayarlar/Denetim Masası/Görünüm             d) Başlat/Ayarlar/Denetim Masası/Klavye

4.    Klavye tipi (F veya Q gibi) Windows'ta hangi uygulamadan değiştirilir?

a) Denetim Masası - Bağlantı noktaları                     b) Denetim Masası - Mouse

c) Denetim Masası - Bölge ve dil seçenekleri             d) Denetim Masası - Klavye

5.    Windows'ta sayı biçimleri, para biçimleri, saat ve tarih biçimleri hangi uygulamayla değiştirilir?

a) Denetim Masası - Bağlantı noktaları                     b) Denetim Masası - Masaüstü

c) Denetim Masası – Bölge ve dil seçenekleri            d) Denetim Masası - Tarih/Saat

6.    Seçilen bir ülkeye göre kullanılan tarih, saat, para birimi gibi standart gösterim biçimleri Denetim Masasının hangi seçeneği kullanılarak yapılır?

a) Görüntü                       b) Sistem                        c) Bölge ve dil seçenekleri      d) Klavye

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Windows 7 mi Windows 8 mi Yokda Windows 10 mu?

Html Etiketleri 1

Wİndows 8 Resimli Format Atmak